Gmina i Miasto Grójec | Oficjalny serwis internetowy

Wyszukiwarka

Zaproszenie na posiedzenie Rady Miejskiej

Uprzejmie zapraszam na XV Sesję Rady Miejskiej w Grójcu, która odbędzie się 24 kwietnia 2025 r. o godz.16.00 w sali konferencyjnej Ratusza, Plac Wolności 2, w Grójcu. Wszystkich mieszkańców Gminy i Miasta Grójec serdecznie zachęcamy do śledzenia transmisji z obrad na stronie http://grojec.esesja.pl/.


Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Zatwierdzenie protokołu nr 13 z sesji z dnia 27.02.2025 r.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu
za rok 2024.
6. Informacja dotycząca funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grójcu w 2024 r.
7. Ocena zasobów pomocy społecznej.
8. Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy i Miasta Grójec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2024 r.
9. Bieżące uchwały:
a) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2025– 2036
b) zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2025
c) w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego
d) w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Grójcu
e) w sprawie nadania nazwy ulicy w mieście Grójec
f) w sprawie udzielenia przez Gminę Grójec pomocy rzeczowej dla Województwa Mazowieckiego
g) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul. Mogielnickiej w Grójcu
h) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Słomczyn
i) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Grójec w części tekstowej
j) w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 28 stycznia 2025 r. dotyczącej naruszenia Statutu Gminy i przepisów ogólnych
k) w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 25 lutego 2025 r. dotyczącej złamania § 3. Art. 253 KPA
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Wnioski i sprawy różne.
12. Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.
13. Zakończenie sesji.


Przewodnicząca Rady Miejskiej
Dorota Niedbała

Facebook.com X.com