Ulga inwestycyjna dla podatników podatku rolnego.
Wymagane dokumenty:
Ulga inwestycyjna dla podatników podatku rolnego z tytułu wydatków poniesionych na:
1) budowę lub modernizację budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i utrzymywaniu zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie środowiska
2) zakup i zainstalowanie:
a/ deszczowni
b/ urządzeń melioracyjnych i urządzeń zaopatrzenia gospodarstwa w wodę
c/ urządzeń do wykorzystywania na cele produkcyjne naturalnych źródeł energii (wiatru, biogazu, słońca, spadku wód)
Wniosek podatnika zawierający nr identyfikatora podatkowego, określenie rodzaju inwestycji, okresu jej realizacji, poniesionych wydatków.
Załączniki:
1. Rachunki stwierdzające poniesione wydatki inwestycyjne
2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc deminimis w rolnictwie lub rybołówstwie
Opłaty:
nie występują
Termin i sposób załatwienia:
Wniosek z załącznikami należy złożyć w pokoju nr 32 lub w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta Grójec (przed wydaniem decyzji sporządzenie protokołu w miejscu wykonania inwestycji na okoliczność stwierdzenia zakończenia i oddania do użytku inwestycji)
Do 60 dni – wydanie decyzji o udzieleniu ulgi w podatku rolnym
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.