Zameldowania na pobyt czasowy trwający powyżej 3 miesięcy
Wymagane dokumenty:
- wypełniony formularz dotyczący zameldowania
- akt własności, umowa najmu do okazania
- dowód osobisty
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy i Miasta ul. Józefa Piłsudskiego 47, Wydział Spraw Obywatelskich, parter - pokój nr 14 w godzinach pracy urzędu, tel. 48 664 26 63
Opłaty:
Zaświadczenie wydawane jest na wniosek osoby i podlega opłacie skarbowej w wysokości 17zł
Termin i sposób załatwienia:
- zameldowania osoby niepełnoletniej dokonuje przedstawiciel ustawowy
- rejestracja w ewidencji oraz wydanie potwierdzenia zameldowania ważne do czasu upływu terminu zameldowania
- dopełnienie obowiązku meldunkowego przez ustanowionego pełnomocnika
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności /Dz. U. z 2015 roku poz. 388 z późniejszymi zmianami/
Tryb odwoławczy:
procedura odwoławcza nie występuje