Gmina i Miasto Grójec | Oficjalny serwis internetowy

Wyszukiwarka

Raport o stanie Gminy Grójec za 2020 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ma obowiązek w terminie do 31 maja danego roku budżetowego przedstawić Radzie Miejskiej raport o stanie gminy za rok ubiegły. Raport ma charakter publiczny i jest prezentowany na sesji absolutoryjnej Rady Miejskiej, a w debacie nad nim mają prawo brać udział również Mieszkańcy.

 

Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku 2020, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Gminy i Miasta Grójec.

Rada Miejska rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi.

Nad przedstawionym przez Burmistrza Raportem o stanie Gminy i Miasta Grójec  za 2020 rok przeprowadza się debatę, w której uczestniczą radni, zabierając głos bez ograniczeń czasowych.

W debacie nad raportem mogą zabierać również głos mieszkańcy Gminy Grójec. Mieszkaniec, który chciałby wziąć udział w debacie i zabrać głos podczas sesji, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się na dziennik podawczy Urzędu Gminy  i Miasta Grójec najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. W czerwcu sesja Rady  Miejskiej planowana jest na dzień 28 czerwca 2021 r.

Wzór zgłoszenia do udziału w debacie << Pobierz>>

 

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi maksymalnie 15. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy Rada przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem  Burmistrzowi wotum zaufania.

 

raport o stanie Gminy pdf -> pobierz

 

formularz zgłoszeniowy do udziału w debacie nad raportem -> pobierz

Facebook.com X.com