Gmina i Miasto Grójec | Oficjalny serwis internetowy

Wyszukiwarka

Ważne! Zmiany w sposobie obsługi interesantów w UGiM Grójec

INFORMACJA

Burmistrz Gminy i Miasta w Grójcu z dniem 24 stycznia 2022 roku na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. wprowadza do dnia 28 lutego 2022 r. ograniczenia wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Grójcu zadań o charakterze publicznym polegających na konieczności umówienia przez interesanta terminu spotkania.

Dane kontaktowe: 48 664-30-91, a następnie wybieramy nr wewnętrzny:

  • Biuro Obsługi Interesanta – 64
  • Sekretariat – 200
  • Meldunki – 52
  • Dowody osobiste – 53
  • Urząd Stanu Cywilnego – 48 664 80 15
  • Wydział Inwestycji – 63
  • Wydział Gospodarki Przestrzennej – 32
  • Wydział Gospodarki Odpadami - 301
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami – 56
  • Wydział Ochrony Środowiska – 67
  • Księgowość podatkowa – 44
  • Wymiar podatków – 43 i 51
  • Wydział Edukacji – 400
  • Promocja – 300
  • Program Czyste powietrze - 303

 

Konieczność umówienia wizyty nie dotyczy obsługi pracy Urzędu Stanu Cywilnego w Grójcu w zakresie rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów.

Pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego prowadzą sprawy w zakresie:

1)      Rejestracji zgonów – bez uprzedniego umówienia wizyty tel. (48) 664 80 13

2)      Rejestracji urodzeń – po uprzednim umówieniu wizyty tel. (48) 664 80 19

3)      Referat małżeństw (bieżąca obsługa nowożeńców) po umówieniu wizyty tel. (48) 664 80 15

4)      Transkrypcje zagranicznych aktów stanu cywilnego – tel. (48) 664 80 15

5)      Wydawanie odpisów aktów urodzeń, małżeństw, zgonów – po umówieniu wizyty tel. (48) 664 26 30

Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Urzędzie. Na terenie Urzędu może przebywać maks. 4 osoby.

Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Urzędu można składać za pośrednictwem poczty oraz E-PUAP lub poprzez złożenie do pojemnika podawczego usytuowanego w holu Urzędu.

Facebook.com X.com