INFORMACJA
Burmistrz Gminy i Miasta w Grójcu z dniem 24 stycznia 2022 roku na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. wprowadza do dnia 28 lutego 2022 r. ograniczenia wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Grójcu zadań o charakterze publicznym polegających na konieczności umówienia przez interesanta terminu spotkania.
Dane kontaktowe: 48 664-30-91, a następnie wybieramy nr wewnętrzny:
- Biuro Obsługi Interesanta – 64
- Sekretariat – 200
- Meldunki – 52
- Dowody osobiste – 53
- Urząd Stanu Cywilnego – 48 664 80 15
- Wydział Inwestycji – 63
- Wydział Gospodarki Przestrzennej – 32
- Wydział Gospodarki Odpadami - 301
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami – 56
- Wydział Ochrony Środowiska – 67
- Księgowość podatkowa – 44
- Wymiar podatków – 43 i 51
- Wydział Edukacji – 400
- Promocja – 300
- Program Czyste powietrze - 303
Konieczność umówienia wizyty nie dotyczy obsługi pracy Urzędu Stanu Cywilnego w Grójcu w zakresie rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów.
Pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego prowadzą sprawy w zakresie:
1) Rejestracji zgonów – bez uprzedniego umówienia wizyty tel. (48) 664 80 13
2) Rejestracji urodzeń – po uprzednim umówieniu wizyty tel. (48) 664 80 19
3) Referat małżeństw (bieżąca obsługa nowożeńców) po umówieniu wizyty tel. (48) 664 80 15
4) Transkrypcje zagranicznych aktów stanu cywilnego – tel. (48) 664 80 15
5) Wydawanie odpisów aktów urodzeń, małżeństw, zgonów – po umówieniu wizyty tel. (48) 664 26 30
Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Urzędzie. Na terenie Urzędu może przebywać maks. 4 osoby.
Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Urzędu można składać za pośrednictwem poczty oraz E-PUAP lub poprzez złożenie do pojemnika podawczego usytuowanego w holu Urzędu.