Informuję o podjęciu przez Radę Miejską w Grójcu w dniu 28 marca 2022r. uchwały w sprawie: wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz wprowadzenia regulaminu określającego zasady wprowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników, która wchodzi w życie od 4 maja 2022 roku.
Dopuszczenie do prowadzenia handlu osoby uprawnionej przez administratora targowiska - PUG "MAPEX" z/s w Grójcu, należy poprzedzić wystąpieniem z wnioskiem do Burmistrza Gminy i Miasta Grójec o zawarcie umowy na rezerwację stanowiska handlowego.
Zasady rezerwacji stanowisk handlowych reguluje zarządzenie Burmistrza z dnia 26 kwietnia 2022r.. Prowadzenie handlu w miejscu wyznaczonym jest bezpłatne, wszelkie koszty organizacji ponosi Gmina Grójec. Sprzedawane mogą być wyłącznie artykuły rolne i spożywcze, produkty przetworzone do spożycia z wykorzystaniem produktów pochodzących z gospodarstwa rolnego osoby zainteresowanej sprzedażą oraz runo leśne, dziczyzna i wyroby rękodzieła wytworzone w gospodarstwie rolnym.
Proszę o zapoznanie się z zasadami prowadzenia handlu w tym miejscu, zasadami rezerwacji, które zawarte są w uchwale i zarządzeniu (kliknij tutaj) .
Obsługą zadania zajmuje się Wydział Podatków i Opłata w Urzędzie Gminy i Miasta Grójec.
Informacji udzielają:
Pani Urszula Kurczyńska - tel. 48 664 30 91 wew. 62
Pani Renata Kaźmierczak - tel. 48 664 30 91 wew. 46
Pani Hanna Majewska - tel. 48 664 30 91 wew. 37
Kontakt do administratora targowiska PUG MAPEX - tel. 48 664 25 01