Załatwiaj sprawy urzędowe wygodniej – załóż skrzynkę e-Doręczeń
Zachęcamy mieszkańców Gminy Grójec do korzystania z bezpiecznej formy kontaktu, która jest elektronicznym odpowiednikiem listu poleconego i ma taką samą moc prawną jak tradycyjna przesyłka, a przy tym jest znacznie wygodniejsza w codziennym użytkowaniu.
Dzięki e-Doręczeniom korespondencję urzędową, w tym m.in. decyzje podatkowe, możesz odbierać i wysyłać online, 24/7, z dowolnego miejsca. Bez awiz, bez kolejek na poczcie i bez ryzyka zagubienia ważnych dokumentów. Wszystkie pisma trafiają do jednej elektronicznej skrzynki, do której masz stały dostęp z komputera, tabletu lub telefonu.
Warto podkreślić, że skrzynka e-Doręczeń nie służy wyłącznie do kontaktu z Urzędem Gminy. Korzysta z niej również wiele innych podmiotów, dlatego jedno konto pozwala na prowadzenie całej oficjalnej korespondencji w jednym, bezpiecznym miejscu, niezależnie od tego, kto jest nadawcą.
Dlaczego warto?
✔ oszczędzasz czas – odbierasz listy wtedy, kiedy Ci wygodnie
✔ masz wygodny kontakt z różnymi instytucjami bez wychodzenia z domu
✔ otrzymujesz bieżące powiadomienia o nowej korespondencji
✔ masz porządek w dokumentach – wszystko w jednym miejscu
✔ dbasz o środowisko, ograniczając zużycie papieru i transport poczty
✔ usługa jest całkowicie bezpłatna i dobrowolna dla mieszkańców
Szczegóły i instrukcja krok po kroku dostępne są na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia
