Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy "Zastępcy Naczelnika w Wydziale Inwestycji Urzędu Gminy i Miasta Grójec" przy ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec.
1. Wymagania podstawowe:
1. spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1,3 i 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz.1282/ określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. staż pracy minimum 4 lata,
3. wykształcenie wyższe: budowlane, dopuszczalne inne techniczne, administracyjne, ekonomiczne, prawnicze pod warunkiem doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji budowlanych.
2. Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność kierowania pracą zespołu,
2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. znajomość przepisów ustawy prawa budowlanego, prawa samorządowego, o finansach publicznych oraz ustawy o samorządzie terytorialnym,
4. prawo jazdy kat. B,
5. doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji.
3. Główne obowiązki:
1. wykonywanie obowiązków zarządcy dróg gminnych,
2. opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,
3. opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania
i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich,
4. pełnienie funkcji inwestora w zakresie robót utrzymaniowych i remontowych prowadzonych w pasie drogowym,
5. sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad,
6. przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikację cech i wskazanie usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego,
7. zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności,
8. nadzór nad pracą wydziału.
4. Warunki pracy:
- wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością,
- brak windy na piętro budynku,
- 1 etat,
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania,
- praca biurowa,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
- praca w terenie przy prowadzonych inwestycjach,
- zatrudnienie w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym,
na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na
czas nieokreślony.
- zatrudnienie od 15 grudnia 2020 roku.
5. Informacja dodatkowa:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu nie został osiągnięty.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV /życiorys/
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów dotyczących stażu pracy i zatrudnienia,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
- oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019 poz.1282),
- oświadczenie o treści” Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, które zamieściłam w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Zastępcy Naczelnika”.
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej
/określić charakter działalności /.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Naczelnika w Wydziale Inwestycji „ z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji można składać do dnia
20 listopada 2020 roku
- osobiście w Urzędzie Gminy i Miasta – Biuro Obsługi Interesanta,
- pocztą na adres : Urząd Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47
05-600 Grójec – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta po terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru jest także umieszczona na stronie internetowej – Biuletyn Informacji Publicznej, www.grojecmiasto.bip.info.pl oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.