• Przejdź do treści
Przejdź do Facebook.com
urzad@grojecmiasto.pl (48) 664 30 91 - centrala
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna skrzynka podawcza
  • Limit miejsc na darmowe audyty energetyczne w ramach projektu „Mazowsze bez smogu” został wyczerpany

  • |
  • Zostały ostatnie miejsca na darmowe przeglądy kominiarskie!
  • |
  • Nie przegap wydarzeń w Grójcu — przewiń w dół, by zobaczyć kalendarz wydarzeń!
  • |
  • Od 3 listopada można składać wnioski na bon ciepłowniczy
  • |
  • Rozpoczęły się kontrole domowych kotłowni i urządzeń grzewczych na terenie Gminy Grójec
Herb

Gmina i Miasto Grójec - Oficjalny serwis internetowy

Wyszukiwarka
  • Poznaj Grójec
    • Historia Grójca
    • Informacja przestrzenna GEOPORTAL
    • Punkty adresowe
    • Miasta partnerskie
    • Organizacje pozarządowe
      • Małe granty
      • FLETNIA PANA
      • AKADEMIA STRIKERS
      • HUFIEC ZHP GRÓJEC
      • GKS MAZOWSZE
      • KS LESZNOWOLA
  • Samorząd miejski
    • Władze Gminy i Miasta
    • RADA MIEJSKA
    • SOŁECTWA I SOŁTYSI
      • BIKÓWEK
      • CZĘSTONIEW
      • CZĘSTONIEW KOLONIA
      • DUŻY DÓŁ
      • DĘBIE
      • FALĘCIN
      • GOŚCIEŃCZYCE
      • GRUDZKOWOLA
      • GŁUCHÓW
      • JANÓWEK
      • KOBYLIN
      • KOCISZEW
      • KOŚMIN
      • KROBÓW
      • KROBÓW SZYMANÓWEK
      • KĘPINA
      • LAS LESZNOWOLSKI
      • LESZNOWOLA
      • LISÓWEK
      • MACIEJOWICE
      • MARIANÓW
      • MIECZYSŁAWÓWKA
      • MIROWICE PARCELA
      • MIROWICE WIEŚ
      • MIĘSY
      • PABIEROWICE
      • PIEKIEŁKO
      • PODOLE
      • SKURÓW
      • SŁOMCZYN
      • SZCZĘSNA
      • ULENIEC
      • WOLA KROBOWSKA
      • WOLA KROBOWSKA-OGRODZIENICE
      • WOLA WOROWSKA
      • WORÓW
      • WÓLKA TUROWSKA
      • ZAKRZEWSKA WOLA
      • ZALESIE
      • ZAŁĄCZE
      • ŻYRÓWEK
    • URZĄD GMINY I MIASTA W GRÓJCU
    • MŁODZIEŻOWA RADA MIEJSKA
      • Mazowsze dla młodzieży
  • Dla mieszkańca
    • E-URZĄD
    • Straż Miejska w Grójcu
      • Akty prawne
      • Zakres obowiązków
      • Klauzula RODO
    • Jakość powietrza
    • Pomoc Społeczna
    • Zdrowie
      • Punkt konsultacyjny ds. uzależnień przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grójcu
      • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
      • Dyżury aptek
    • Oświata
    • Program CZYSTE POWIETRZE
    • Gospodarka odpadami
      • Harmonogramy odbioru odpadów komunalnych
      • Deklaracje i Oświadczenia
      • Ulotka- segregacja
      • Akty prawne
      • Aplikacja Mobilna Evenio
      • Pytania i odpowiedzi
      • Wydział Gospodarki Odpadami oraz PSZOK Kontakt
      • Stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
      • Rejestr działalności regulowanej
      • Kompostownik
      • Ankieta-kompostownik
      • OBOWIĄZKOWA SEGREGACJA ODZIEŻY I TEKSTYLIÓW
    • Honorowy Patronat Burmistrza
    • Senior+
    • Zwierzęta
      • Schronisko
      • Odłowione zwierzęta
    • Autobusy
      • Linia 11 (Grójec-Słomczyn)
      • Linia 162 (Grójec-Łoś przez: Lesznowola)
      • Linia 550 (Grójec-Grójec przez: Bikówek, Szczęsna)
      • Linia 551 (Grójec-Grójec przez: Maciejowice, Żyrów)
      • Linia 552 (GRÓJEC D.A. UL. LASKOWA-GRÓJEC D.A. UL. LASKOWA przez: MIROWICE, GOŚCIEŃCZYCE)
      • Linia 553 (Grójec-Grójec przez: Grudzkowola, Piekiełko, Kępina, Wólka Turowska)
      • Linia 554 (Grójec-Kopana przez: Szczęsna, Głuchów, Podole)
      • Linia 555 (Grójec-Grójec przez: Żyrów)
      • Linia 556 (Grójec-Grójec przez: Kępina, Grudzkowola, Wólka Turowska, Pabierowice)
      • Linia 160 (Grójec-Falęcin)
      • Linia 557 (Grójec-Grójec)
    • Fundusze Unii Europejskiej
      • MAZOWSZE BEZ SMOGU
      • INWESTYCJE DOFINANSOWANE Z FUNDUSZY UE
    • ŻYCIE GRÓJCA - informator miejski
    • Ekodoradca
    • Zadania realizowane z budżetu Państwa lub z Państwowych Funduszy Celowych
    • Konsultacje społeczne
      • Zmiana statusu sołectw 2022
      • Program współpracy Gminy Grójec z organizacjami pozarządowymi na rok 2026
    • RODO
  • Komunikaty
  • Kontakt
urzad@grojecmiasto.pl (48) 664 30 91 - centrala

Przejdź do Facebook.com
  • Strona główna
  • Wykaz spraw
  • Kategorie

Wykaz spraw - wg kategorii

  • Działalność Gospodarcza

    • Cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    • Działalność Gospodarcza
    • Formularz CEIDG-1
    • Jednorazowe zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
    • Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
    • Wygaszanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    • Wydawanie zaświadczenia o okresie prowadzenia działalności gospodarczej
    • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    • Zaświadczenia potwierdzające dokonanie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    • Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom, których działalność polega na organizacji przyjęć
  • Gospodarka Nieruchomościami

    • Komunikaty Meteorologiczne
    • Nazewnictwo placów i ulic
    • Numeracja porządkowa nieruchomości
    • Oddawanie w użytkowanie wieczyste w drodze bezprzetargowej i w drodze przetargu nieruchomości stanowiących własność Gminy
    • Opłata adiacencka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału
    • Odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne
    • Podziały nieruchomości
    • Przekazywanie nieruchomości do korzystania, w tym w dzierżawę lub najem
    • Przejmowanie nieruchomości na rzecz gminy
    • Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
    • Przetargi na nieruchomości
    • Rozgraniczenia nieruchomości
    • Sprzedaż w drodze bezprzetargowej i w drodze przetargu nieruchomości stanowiących własność Gminy
    • wykaz- działka na powiększenie sąsiedniej nieruchomości
    • Wykazy nieruchomości
    • Wykaz Kośmin- zabudowana działka
    • Wykup mieszkań i lokali przez najemców
    • Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów uznawanych za agresywne
    • wykaz nieruchomości gminnej przeznaczonej do zbycia na rzecz GOK
    • Zakup nieruchomości
  • Gospodarka Przestrzenna

    • 1. WARUNKI ZABUDOWY/LOKALIZACJA INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
    • 2. MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
    • 3. PLAN OGÓLNY GMINY
    • 4. WSTĘPNY PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
  • Inwestycje

    • Dokumenty do przetargów
    • Ogłoszenia o zamówieniach publicznych
    • Ogłoszenia wyników z postępowania o zamówieniach publicznych
    • Plan postępowań o udzielenie zamówień
    • Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi publicznej
    • Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie obiektów handlowych w pasie drogowym.
    • Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu lub jego przebudowę
    • Wniosek o wydanie zaświadczenia na czasowe zajęcie terenu pasa drogowego
    • Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację w pasie drogowym obiektów lub urządzeń nie związanych z gospodarką drogową lub obsługą ruchu
    • Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym
  • Ochrona Środowiska

    • Likwidacja nielegalnych wysypisk i składowisk odpadów.
    • Plan polowań 2021/2022
    • Wniosek o udzielenie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Grójec oraz o udzielenie zezwolenia w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt / grzebowisk zwłok zwierzęcych / spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Grójec
    • Wykaz firm odbierających nieczystości ciekłe z terenu gminy Grójec
    • Wniosek o wydanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
    • Wydanie decyzji w sprawach zmiany stanu wody na gruncie ze szkodą dla gruntów sąsiednich.
    • Wniosek o udzielenie pomocy w utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
    • Wydanie zezwolenia na wycięcie drzew i krzewów lub zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
    • Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
    • Zgłoszenie do eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
  • Oświata

    • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
    • Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników ze środków Funduszu Pracy
    • Dofinansowanie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły
    • Pomoc de minimis
    • Rekrutacja do klasy I sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Grójcu
    • Rekrutacja do klas I szkół podstawowych
    • Rekrutacja do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych
    • Rekrutacja do oddziału dwujęzycznego w PSP nr 1 w Grójcu
    • Szkolny Sport: Zarząd Główny Szkolnego Zespołu Sportowego
    • Szkolny Sport - Harmonogram zawodów gminnych
    • Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego
  • Podatki

    • Akcyza - 2024 - I półrocze: Decyzje w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej .
    • Akcyza 2025r. - Decyzje w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
    • Decyzje w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej - procedura za II półrocze 2023r.
    • Decyzje w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
    • Formularze podatkowe
    • Konta bankowe
    • Opłata targowa
    • Opłata od posiadania psów
    • Określenie inkasentów podatków
    • Stawki podatków lokalnych i opłat oraz formularze podatkowe
    • Ulga inwestycyjna dla podatników podatku rolnego.
    • Ulgi Podatkowe
    • Wpłaty zobowiązań podatkowych, należności cywilnoprawnych oraz informacje o stanie należności na koncie podatnika
    • Zaświadczenia o wysokości zaległości podatkowych zbywającego
    • Zaświadczenia o wysokości zaległości podatkowych podatnika
    • Zaświadczenia o wysokości zaległości podatkowych rozwiązanej spólki cywilnej
    • Zaświadczenia o wysokości zobowiązania podatkowego (zaległości podatkowych), kosztów wysokości zobowiązania podatkowego (zaległości podatkowych), kosztów upomnienia, kosztów egzekucyjnych zabezpieczonych hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym
    • Zaświadczenia o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym
    • Zaświadczenia - na podstawie danych z ewidencji podatkowej
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku rolnym – osoby fizyczne
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku leśnym – osoby fizyczne
    • Zaświadczenia o wysokości zobowiązań spadkodawcy
    • Zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku od nieruchomości – osoby prawne
    • Zwolnienie od podatku rolnego gruntów przeznaczonych na utworzenie nowego gospodarstwa rolnego.
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku leśnym – osoby prawne
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku rolnym – osoby prawne
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku od nieruchomości – osoby fizyczne
    • Zgłoszenie (zmiana, wygaśnięcie) obowiązku podatkowego w podatku od środków transportowych
  • Pomoc Społeczna

    • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Opieka Wytchnieniowa
    • Ognisko Środowiskowe
    • Punkt Konsultacyjny ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przemocy
    • Refundacja VAT
    • Świetlice Socjoterapeutyczne
    • Wniosek na zasiłek rodzinny
    • Wniosek na dodatek elektryczny
    • Wniosek o dodatek osłonowy
    • Wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka
    • Wniosek na zasilek pielegnacyjny
    • Wniosek na świadczenie wychowawcze
    • Wniosek na świadczenie pielęgnacyjne
    • Wniosek na świadczenie rodzicielskie
    • Wniosek na świadczenie dobry start
    • Wniosek na świadczenia z funduszu alimentacyjnego
    • Wniosek na specjalny zasiłek opiekuńczy
    • Wniosek na kartę dużej rodziny
    • Wniosek na kartę dużej rodziny dla rodziców dorosłych dzieci
    • Wniosek na jednorazowe świadczenie za życiem
    • Wniosek na jednorazową zapomogę z tyt. urodzenia dziecka
    • Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego
    • Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego od 1 lipca 2021r.
  • Sprawy Obywatelskie

    • Formularz CEIDG-1
    • Potwierdzanie wniosków o udostępnienie danych osobowych
    • Prowadzenie postępowań o zameldowanie
    • Przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie/uszkodzeniu dowodu osobistego
    • Pełnomocnictwo ds. ogólnych
    • Prowadzenie postępowań o wymeldowania
    • Pełnomocnictwo ds. meldunkowych
    • Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
    • Wymeldowania z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy przed upływem okresu.
    • Wymeldowania cudzoziemców z pobytu stałego
    • Wydawanie zaświadczeń dotyczących zameldowania na pobyt stały lub czasowy na wniosek zainteresowanego
    • Wydanie dowodu osobistego
    • Wymeldowania z pobytu stałego
    • Wnioski wybory
    • Wniosek o nadanie numeru PESEL
    • Zameldowania cudzoziemców na pobyt stały
    • Zameldowania na pobyt stały
    • Zameldowania na pobyt czasowy trwający powyżej 3 miesięcy
  • Urząd Stanu Cywilnego

    • Nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie (50-lecie)
    • Przyjmowanie dokumentów do ślubu cywilnego
    • Pełnomocnictwo do odebrania odpisów aktu stanu cywilnego
    • Przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki.
    • Przyjmowanie oświadczeń małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska.
    • Pełnomocnictwo do wpisania do polskich ksiąg
    • Pełnomocnictwo do sprostowania aktu stanu cywilnego
    • Skrócenie terminu zawarcia małżeństwa
    • Sprostowanie aktu stanu cywilnego
    • Transkrypcje aktów zagranicznych
    • Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
    • Wydanie odpisu aktu stanu cywilnego
    • Wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
    • Wydawanie zaświadczeń potrzebnych do zawarcia małżeństwa wyznaniowego (konkordatowego)
    • Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym
    • Zmiana imienia lub nazwiska
  • Zespół ds. audytu wewnętrznego, kontroli i informacji niejawnych

    • Zezwolenie na organizację imprezy masowej
  • RODO

Gmina Grójec

Statystyki odwiedzin

4 409 926 liczba odwiedzin
24 licznik osób on-line

Adres

ul. Józefa Piłsudskiego 47

Grójec 05-600

Godziny pracy urzędu

poniedziałek 7:30-15:30
wtorek 7:30-15:30
środa 7:30-15:30
czwartek 7:30-15:30
piątek 7:30-15:30

Obsługa w sprawie dowodów osobistych: poniedziałek - piątek, w godzinach 7:30-15:00

Kontakt

tel.: (48) 664 30 91 - centrala

e-mail: urzad@grojecmiasto.pl

tel.: (48) 664 30 92

tel.: (48) 664 23 01 - sekretariat

Wszelkie prawa zastrzeżone © Urząd Gminy i Miasta Grójec

Realizacja: IDcom.pl